Zapraszamy wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w branży modowej do udziału w konferencji „Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion”, którą objęliśmy patronatem medialnym. To już ósma edycja konferencji dla projektantów mody, blogerów i właścicieli sklepów. Wydarzenie odbędzie się 5 lipca w Warszawie. W programie nie zabraknie tematów dotyczących e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.
Zagadnienia, która pojawią się na konferencji to m.in.:
– najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie,
– skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne,
– bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne,
– działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram,
– programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS.
Podczas konferencji odbędzie się warsztat -„Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”
Tematy prelekcji:
7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku
– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
Jak zaistnieć z marką w social mediach
– Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.
50plus, ważni odbiorcy mody
– Jadwiga Janik – Fashion50+
Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej,
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus,
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus,
– obsługa sklepów i salonów mody,
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus,
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.
Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć
– Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
Marketing internetowy to już nie tylko Google AdWords oraz Facebook Ads. Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować,
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej.
Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarzadzania zwrotem
– Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
Podczas prezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny,
– porównanie logistyki własnej kontra outsourcing,
– skrócenie łańcucha dostaw,
– rola systemów IT w procesie.
Informacje o wydarzeniu:
Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa
Czas trwania: 09.00 – 15.00
Warunki uczestnictwa i formularz rejestracji można znaleźć na stronie: http://pirbinstytut.pl/index.php/szyte-na-miare-rozwiazania-dla-branzy-fasjion-5-07-2018.
Więcej informacji tu.
Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji!