Konferencja „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 05.2018
 
Konferencja „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Konferencja "Szyte na miarę"
rozwiązania dla branży fashion

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w branży modowej do udziału w konferencji „Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion”, którą objęliśmy patronatem medialnym. To już ósma edycja konferencji dla projektantów mody, blogerów i właścicieli sklepów. Wydarzenie odbędzie się 5 lipca w Warszawie. W programie nie zabraknie tematów dotyczących e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.

Zagadnienia, która pojawią się na konferencji to m.in.:
– najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie,
– skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne,
– bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne,
– działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram,
– programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS.

Podczas konferencji odbędzie się warsztat -„Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”

Tematy prelekcji:

7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku
– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl

Jak zaistnieć z marką w social mediach
– Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.

50plus, ważni odbiorcy mody
– Jadwiga Janik – Fashion50+
Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej,
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus,
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus,
– obsługa sklepów i salonów mody,
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus,
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.

Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć
– Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
Marketing internetowy to już nie tylko Google AdWords oraz Facebook Ads. Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować,
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej.

Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarzadzania zwrotem
– Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
Podczas prezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny,
– porównanie logistyki własnej kontra outsourcing,
– skrócenie łańcucha dostaw,
– rola systemów IT w procesie.

Informacje o wydarzeniu:

Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa

Czas trwania: 09.00 – 15.00

Warunki uczestnictwa i formularz rejestracji można znaleźć na stronie: http://pirbinstytut.pl/index.php/szyte-na-miare-rozwiazania-dla-branzy-fasjion-5-07-2018.

Więcej informacji tu.

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji!

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (15 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry