Sotrender jak co miesiąc przygotował nowy raport „Fanpage Trends”. Zestawienie przedstawia m.in. najbardziej angażujące, uważne oraz najszybciej rosnące i odpowiadające marki na polskim Facebooku. Najbardziej angażujące profile to w dalszym ciągu: Demotywatory, Kwejk,pl, a także Wiedza Bezużyteczna, czyli strony, które dostarczają ciekawego dla użytkowników kontentu. W najczęściej używanych hashtagach znalazły sie: #wakacje, #konkurs oraz #kotdoadopcji.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!




(2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...





