Egzamin AdWords – część 4

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2012
 

Kolejny zestaw pytań egzaminacyjnych, które pozwolą lepiej przygotować się do egzaminu AdWords Certified Individual. Każde pytanie zawiera link do strony internetowej Centrum Edukacji Google AdWords lub Pomocy AdWords, na której znajduje się odpowiedź.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Reklamodawcy w programie AdWords płacą za:

a) dokonanie zakupu przez użytkownika
b) kliknięcie w reklamę
c) pojawienie się reklamy na pierwszej stronie wyszukiwarki
d) wyświetlenie się reklamy

Reklamodawca, który chce uzyskać więcej wejść na stronę powinien:

a) podnieść budżet reklamowy
b) podnieść współczynnik klikalności
c) poprawić jakość swojej witryny
d) popracować nad współczynnikiem konwersji

Co umożliwia funkcja przyśpieszonego wyświetlania?

a) reklamy są wyświetlane możliwie szybko aż do chwili wyczerpania się budżetu
b) reklamy wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania
c) reklamy są wyświetlane w stałych odstępach czasu
d) reklamy wyświetlają się tylko do godziny 16.00

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry