Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości dotyczące Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!
01
Aby zwiększyć szybkość ładowania się stron po kliknięciu w reklamę, Google wprowadza nowy rodzaj trackowania równoległego. Przeczytaj na czym to polega i jak wpłynie na szybkość ładowania się Twojej strony.
❯ Get visitors to your landing page faster with parallel tracking
02
Najlepsze reklamy to reklamy dopasowane do kontekstu przeglądanych treści. Poznaj swoich odbiorców, dowiedz się co to za treści i dostarczaj wysoko-jakościowy ruch na stronę swojego sklepu – sprawdź jak to zrobić!
❯ 3 tips for making effective, hyper-relevant video ads at scale
03
Konsumenci mają coraz wyższe oczekiwania co do Twojej marki, reklam i strony, zwłaszcza gdy korzystają ze swoich smartfonów. Negatywne doświadczenia mogą znacząco obniżyć szansę na przyszłe konwersje w przypadku danego użytkownika. Sprawdź co musisz zrobić, żeby każdy kontakt z użytkownikiem budował Twoją markę i podnosił szansę na konwersję.
04
Podsumowanie wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o śledzeniu ruchu na stronie i mierzeniu konwersji oraz najistotniejsze zmiany w tym temacie. Sprawdź czy jesteś na bieżąco!
❯ The importance of site-wide tagging for accurate conversion measurement
05
Twoje sklepy stacjonarne świecą pustkami, a Ty nie wiesz jak ściągnąć klientów. Sprawdź jak to zrobić przy pomocy AdWords. Teraz, również reklamami na YouTube!
❯ Bring more foot traffic to your business with YouTube and Display ads